نتایج مسابقات راء
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات راء
نوشته شده در جمعه 9 بهمن 1394
بازدید : 1123
نویسنده : صادق

Monday Night Raw Show

( صدای تم سانگ آتوریتی به صدا درامد ! )

( تریپل ایچ ، وینس و استفانی مکمن وارد سالن شدند ) ( سپس همگی وارد رینگ شدند و کنار یکدیگر ایستادند )

( وینس مکمن میکروفون را در دست گرفت )

وینس مکمن :

داریم دوران هیجان انگیزی رو سپری میکنیم...شوء های پر شور و شوقی در پیش داریم و اتفاقاتی داره میوفته که همه رو تو این مدت شوکه کرده ! از اون اتفاقات میتونم به تغییر قانون رویال رامبل و به اتمام رسیدن کریر د انیمال باتیستا اشاره کنم. برای باتیستا متاسفم ما به اون حق انتخاب دادیم و اون انتخاب کرد. دو سال هست که ریاست این کمپانی بدست آتوریتیه و نه استون کلد ، نه راکـ ، نه جان سینا ، نه رومن رینز ، نه باتیستا و نه سی ام پانک...نه کودی رودز و ... نتونستن از پس آتوریتی بر بیان !

بعد از نابودی تک تک اونا ، امشب تنها شبی هست که آتوریتی هیچ دشمنی نداره و سرحال تر از همیشه توی رینگ ایستاده. و این بار سرنوشت متفاوتی در انتظار خانواده مکمن هست چون من ، پسرم و دامادم هر سه در رویال رامبل برای قهرمانی حاضر هستیم. کیه که بگه خانواده مکمن به خصوص د گیم تریپل ایچ در رویال رامبل شانس پیروزی ندارن ؟ این با عقل جور در نمیاد در حالیکه علاوه بر خانواده مکمن ، ما رندی اورتون رو هم داریم...

تریپل ایچ :

کاری که رندی اورتون در مین اونت راء هفته گذشته کرد اونم در قفس استیل کیج ، بزرگترین کار در تاریخ myppv بود. اون کریر کسی رو به اتمام رسوند که در مین اونت رسلمنیا 1 قهرمان از رینگ خارج شد. رندی اورتون هفته گذشته با کاری که انجام داد نشون داد که شانس پیروزی اون در رویال رامبل به قدری زیاد هست که در همون شب نه تنها پیروز رامبل ، بلکه مقابل آندرتیکر هم برنده از رینگ بیرون بیاد...شاید فکر کنید خانواده مکمن جلوی پیروزی اورتون در رویال رامبل رو میگیره اما اینطور نیست.ما قدرت رو در اختیار داریم چون من ، وینس ، شین و اورتن همگی در رینگ حکم فرمانی میکنیم و کی هست که بخواد یکی از ما 4 نفر رو از رینگ بیرون بندازه ؟!

من در مقابل آندرتیکر در رویال رامبل و یا د وایپر در مقابل آندرتیکر فرقی نمیکنه. آندرتیکر نه در مقابل تریپل ایچ و نه در مقابل رندی اورتن ، کمترین شانس رو داره. اون اگه رویال رامبل رو ببازه نه تنها کمربندش رو واگذار خواهد کرد ، بلکه مین اونت رسلمنیا رو هم از دست خواهد داد !

( تماشاگران تریپل ایچ را بو کردند )

در این رینگ و در رویال رامبل...چهار نفر هستن که آخر مسابقه حضور دارن...من ، وینس ، شین و رندی اورتن ! و اینکه شما بپرسید از بین ما 4 نفر کدوم برنده خواهد شد سوال خوبیه.اما جوابش واضحه...ما 4 نفر شاید در طول رامبل همکاری داشته باشیم اما در انتهای مسابقه ، هرکس به فکر خودش خواهد بود ! من میدونم که شما مردم چشم پیروزی هیچ کدوم از ما 4 نفر رو ندارید اما هرگز این اتفاق نمیوفته...من قول میدم که یکی از ما 4 تا ، برنده رامبل خواهد بود.

این حرف پایانی من قبل از مسابقه 30 نفره رویال رامبل هست. من 2 سال و نیم این کمپانی رو با حریف ها و دشمن هایی که داشتم نگه داشتم و حالا به چیزی که میخوام برسم در رویال رامبل میرسم. 2 سال و نیم تلاش کردم و خیلی وقته که منتظر این لحظه هستم...منتظر یک فرصت برای رسیدن به مین اونت آخرین پی پر ویو این کمپانی.این یک...

( صدای تم سانگ رندی اورتن به صدا درامد ، رندی اورتون با تشویق و بو تماشاگران وارد سالن شد )

( اورتون از سالن وارد رینگ شد و مقابل مکمن ها ایستاد ) ( استفانی و وینس برای رندی اورتون دست زدند )

رندی اورتون :

نمیدونم از کجا شروع کنـم...حرف های زیـادی هست...ناگفته هایی که شایـد هیچوقت نگـم...چون به خودم مربوطه ! یه سری چیزها واقعا به خودم مربوطه...از دوشنبه ی هفته ی گذشته و مینی اونتی که کریر شایسته ترین قهرمان کمربند پی پر ویو من رو پایان دادم همه از من سوال میپرسـن کـه چرا این کارو کردی ؟ چرا به دوستت خیانت کردی ؟ چرا به گروه مزخرف تریپل اچ ملحق شدی ؟ خب جدا از مسائلی که به خودم مربوطه واقعـا صلاح میدونم که به هرچیزی که لازمـه جواب بـدم.

اولا مـن به دوستم خیانت نکردم چون از زمانی که وارد این کمپانی شـدم هیچ دوستی نداشتم و نخواهم داشت...دوما من به گروهی که الان جلومه و بر و بر داره نگام میکنه ملحق نشـدم و به نظرم که این گروه واقعا مزخرفـه ! و درنهایـت این که مـن این کارو انجام دادم تا به تنها هدفـم برسـم !...اگه فکر میکنید کـه من برای رسیـدن مین اونت رویال رامبل و مسابقه سرکمربند دبلیودبلیوای با آندرتیکر به هرکاری دست نمیزنـم دراشتباهیـد...!

( رندی اورتون نگاهی به تریپل اچ - استفانی و وینس مکمن میندازهـــ )

مـن به خاطر رسیـدن به هدفـم حاضرم به تـک تـک شما ضربه ی لگدی رو بزنـم کـه باهاش کریر 2 ساله ی باتیستا رو پایان دادم...و خیلی دوست دارم که اولیـن هدفـم تو باشـی...تریپل ایچ !

و درضمـن اگـه فکر میکنید کـه چیزی باعـث میشـه مـن به هدفـم نرسـم بازم سخت دراشتباهیـد...میخوایـد چی کار کنید تا مانع مـن بشـید ؟ ها وینس ؟ چراغ های سالـن رو خاموش کنی ؟ ها تریپل اچ ؟ نوچـه ها و ماموران امنیتی رو بفرستی برام ؟ ... یا استفـانی...میخوای کـه با دسـت چوب خشکـت سیـلی بزنی ! مـن اینجا نیومدم تا شما رو مسخره کنـم چون نیازی به مسخره کردن مسخره ترین افراد کمپانی ندارم بلکـه اومدم تا بگـم مـن برای تو کار نمیکنم تریپل اچ و اگه فکر میکنی که با اومدن و تبریک گفتن به مـن در هفته ی گذشته میتونی دوباره من رو به زیر سلطه ی خودت دربیـاری کور خوندی !

( مکمن ها از صحبت های رندی اورتون تعجب کردند ، استفانی مکمن میکروفون را در دست گرفت و قصد داشت صحبت های اورتون رو قطع کنه )

( اورتون با صدای بلندتر به صحبت هایش ادامه داد )

این رندی اورتـون دیگه اون رندی اورتونی کـه تو میشناختـی نیست ... اون رندی اورتونی کـه نتونسـت چمدونش رو کش کنه مــُرد...اون رندی اورتونـی کـه در به دست اووردن کمربنـد دبلیودبـلیوای با شانس های پیاپی ناکام مونـد مــُرد...اون رندی اورتونی کـه نتونست در استوری 3 ماهه با بری وایت سربلنـد بیرون بیـاد مـُرد...رندی اورتونی که شما اینجا می بینـید کریر کسـی رو تموم کرده کـه بـه کــ*ن تو و جان سینا و براک لزنـر در رسلمنیـــا ضربـه زد و قهرمـان کمربند دبلیودبلیوای شـد !

مـن قهرمانی کمربند تگ تیم و سنگین وزن رو نمیخوام...مـن فقط چیزی رو میخوام کـه مال مـن بـوده و هست .مـن انقـدری سـر این هدفــم مقاوم هستـم کـه بهتون هشدار میـدم بهتره توی رویال رامبل طرف مـن نپلکیـد وگرنـه کاری رو باهاتون میکنم که هرکاری کنید نتونید کاریش کنیـد !...چیـه وینس می بینم کـه تعجب کردی...تا حالـا رندی اورتونی که میشناختی رو اینجور ندیده بودی نـه !؟...پس اینـو بـدون کـه از این به بعد دیگه مـن رندی اورتون نیستـم...مـن کابوسی هستـم کـه گریبان گیر کسی میشـه که سـد راهمو بگیـره !

( ناگهان تریپل ایچ جلو رفت و میکروفون را در دست گرفت )

تریپل ایچ :

خودتو توی بد دردسری انداخ...

 

تو تریپـل اچ...مدتی بـود کـه تونسته بودی اولوشن رو تشکیل بدی ها ؟...از من استفاده ی خوبی کردی...فک میکردی که تو رئیسی و ... فقط خودتی که میتونی دستور بـدی...هروقت که بخوای ... هروقت که اراده کنی میتونی منو وادار کنی کـه کاری که میخوای رو انجام بـدم...باید بگم کـه من اینکار رو برای تو کردم...و حالـا تو دو تا گزینه برای انتخاب داری تا بتونی جبران گذشته رو بکنـی...!

تو یا بایـد مـن رو از نفر 25 به بعد وارد رویال رامبل کنی یا بایـد ...

تریپل ایچ :

تـــمــومش کــن ! سعی میکنم توهین هایی که به خانواده مکمن کردی رو نادیده بگیرم و درک میکنم که تو به خاطر رسیدن به کمربند ، ممکنه از حد و حدود خودت رد بشی. اما رندی بزار چیزی رو بهت بگم ...

( تریپل ایچ جلو رفت و کنار رندی اورتون ایستاد )

تریپل ایچ :

 نمیخوای توی رویال رامبل با ما همکاری کنی ؟ باشه هرجور صلاح میدونی...رندی اورتونی که الان در رینگ می بینم ، رندی اورتون چند ماه پیش نیست...ولی تو هم تریپل ایچی رو در رویال رامبل می بینی که هرگز باهاش روبرو نشدی ! خیلی دوست دارم آخر اون مسابقه ، این من و تو باشیم که باقی میمونیم...

( تریپل ایچ میکروفون را انداخت ، سپس به همراه وینس و استفانی مکمن قصد داشتند رینگ رو ترک کنند )

...........................................

..................................

...........................

................

.........

....

..

.

( صــــــــــــــــــــدای تم سانگــ براکــ لزنــر به صدا درامد ! )

( تماشــــــــــاگران به شدت تشویق کردند ، براک لزنر پس از 9 ماه وارد سالن شد و به خانواده مکمن نگاه کرد ! )

( استفانی مکمن ترسید و رینگ را ترکــ کرد )

( براک لزنر وارد رینگ شد و در مقابل تریپل ایچ ، وینس مکمن و رندی اورتون ایستاد )

( چند ثانیه ای گذشت و تریپل ایچ سکوت کرده بود ، ناگهان تریپل ایچ خندید و به سمت لزنر رفت و دستش را به طرف او دراز کرد )

( براک لزنر با تریپل ایچ دست داد ، تماشاگران بو کردند )

تریپل ایچ خطاب به وینس مکمن :

چیز خاصی نیست...بریم !

( تریپل ایچ و وینس مکمن قصد داشتند رینگ رو ترک کنند ) ( ناگهان براک لزنر به سمت رندی اورتون حمله ور شد )

( سپس اورتون را بلند کرد )

( F5 ! )

( تریپل ایچ به سرعت رینگ را ترک کرد ، وینس مکمن قصد داشت از رینگ خارج بشه اما براک لزنر او را گرفت )

( براک لزنر کت وینس را گرفت و اجازه خروج از رینگ به او نداد )

تریپل ایچ :

براک...بزار اون بره ! بهت هشدار میدم بزار وینس مکمن بره وگرنه هنوز برنگشتی تورو میفرستم همون جایی که بودی...بزار وینس بره !

( استفانی مکمن از براک لزنر خواهش کرد که پدرش رو رها کنه )

( ناگهان لزنر وینس مکمن رو بلند کرد )

( سپس F5 رو روی او انجام داد ، وینس مکمن نقش بر زمین شد )

( تریپل ایچ کت ش را دراورد و آماده مبارزه با لزنر شد )

( استفانی جلو تریپل ایچ را گرفت و او را عقب برد )

( رندی اورتون و وینس مکمن در رینگ نقش بر زمین شده بودند ) ( براک لزنر از تریپل ایچ خواست تا وارد رینگ بشه )

( استفانی و تریپل ایچ ابتدای سالن ایستادند )

استفانی مکمن :

براک...اشتباه بزرگی کردی که به پدر من F5 زدی ! تاوان این اشتباه رو در مسابقه 30 نفره رویال رامبل میدی...جایی که شوهرم تورو مثل حیوون از رینگ بیرون میندازه ! 

( پرومو در حالیکه تم سانگ براک لزنر زده شده بود و تریپل ایچ و استفانی ابتدای سالن به او نگاه می کردند به اتمام رسید )

مسابقه اول

کوین اوونز vs سزارو

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، اوونز و سزارو درگیری را شروع کردند )

2 دقیقه بعد...

( کوین اوونز سابمیشن سنگینی روی گردن سزارو انجام داده بود ) ( سزارو با تشویق تماشاگران چند ضربه ارنج به شکم اوونز زد و خلاص شد )

( اوونز سزارو را رها کرد ، سپس به سمت او دوید و قصد داشت به او حمله کنه )

( سزارو جاخالی داد )

( سپس به سمت اوونز دوید و کلوزلاین سنگینی روی او اجرا کرد )

( بلافاصله کوین اوونز عصبانی شد و رینگ را ترک کرد ، سزارو از داخل رینگ به سمت اوونز در خارج از رینگ دوید )

( کوین اوونز نقش بر زمین شد ! ) ( تماشاگران سزارو را تشویق کردند )

( سزارو کوین اوونز را وارد رینگ کرد ، ناگهان کوین اوونز بلند شد و قصد داشت سوپر کیک رو روی سزارو انجام بده )

( سزارو از پاهای اوونز گرفت و او را شروع به چرخاندن کرد )

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

( سزارو اوونز را رها کرد ، سپس در حالیکه سرش گیج رفته بود به سمت اوونز رفت )

( ناگهان اوونز سزارو را به سمت طناب رینگ هل داد )

 ( سپس فینـــــــــــیشر خودش رو روی او اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: کوین اوونز ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

مسابقه دوم

آلبرتو دلریو vs دالف زیگلر

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا ممنتوم دست دلریو بود )

3 دقیقه بعد...

( زیگلر با اجرای سوپلکس دلریو را نقش بر زمین کرد )

( سپس پرید و حرکت ویژه خودش رو روی دلریو اجرا کرد ) ( زیگلر به پشت طناب های رینگ رفت و قصد داشت از پشت طناب ها به سمت دلریو بپره )

( ناگهان دلریو به سمت زیگلر دوید )

( کــراس بادی سنگین از دلریو روی زیگلر ! ) ( زیگلر نقش بر زمین شد )

( دلریو زیگلر را به بالای رینگ برد )

( سپس از بالای رینگ سوپرسوپلکس رو روی زیگلر انجام داد ، زیگلر به شدت آسیب دید )

( دلریو گوشه رینگ ایستاد و آماده انجام سوپر کیک شد )

( زیگلر به سختی در حال بلند شدن بود ) ( دلریو به سمت زیگلر رفت و قصد داشت سوپر کیک رو روی او انجام بده )

( ناگهان کالیستو از زیر رینگ بیرون آمد و وارد رینگ شد )

( کالیستو ضربات لگد پشت سر هم به دلریو وارد کرد )

برنده مسابقه: آلبرتو دلریو ( با DQ )

بعد از اتمام مسابقه:

( دلریو کالیستو را به عقب هل داد ، سپس قصد داشت سوپلکس رو روی او انجام بده )


( ناگهان زیگلر به سمت دلریو دوید و حرکت مخصوص خودش رو روی او انجام داد )

( دلریو از رینگ خارج شد )

( سپس کالیستو به سمت دلریو دوید ! )

( کالیســـــــــتو از داخل رینگ به روی دلریو در خارج از رینگ پرید ، دلریو نقش بر زمین شد )

( کالیستو وارد رینگ شد و با زیگلر دست داد )

( پرومو در حالیکه زیگلر و کالیستو کنار یکدیگر ایستاده بودند و دلریو در خارج از رینگ به آنها نگاه می کرد به اتمام رسید ) 

Back Stage

( رایبک در حال مصاحبه کردن با رنی یانگ بود ، ناگهان بیگشو به آنجا آمد و مقابل رایبک ایستاد )

بیگشو :

چطوری جاکش ؟! یادت میاد 1 ماه پیش در تی ال سی ک*ن وایت فمیلی رو پاره کردیم...عجب مسابقه ای بود. ولی حالا دیگه 1 ماه پیش نیست. من و تو باهم تفاوت هایی پیدا کردیم. میدونی چه تفاوت هایی ؟ تفاوتش اینه که من امشب مقابل آندرتیکر سر کمربند myppv مسابقه دارم ولی تو امشب ، باید در مقابل کین گ*ه خوری کنی...هههه جاکش تر از تو توی این کمپانی وجود نداره...

( در حالیکه رایبک سر خود را به دیوار میکوبید بیگشو بک استیج را ترک کرد )

( صدای تم سانگ رایبک به صدا درامد ، رایبک با تشویق تماشاگران وارد سالن شد )

( سپس از سالن وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت ) 

رایبک :

 خانم ها و اقایان د بیگ گای اینجاست ، کسی گرسنه نیستش ؟؟ من که خیلی گرسنمه یه چندتایی از یونیورس بیان تو رینگ بخورمتون

خیلی خوب بریم سر اصل مطلب

همتون خوب میدونید که کریر من در این چند ماه دسخوش اتفاقات زیادی بود که هم خوب و هم بد توش بود که از قسمت خوبش میشه به تیم شدن با سازمان و برگردوندن اچ به قدرت و یکی دیگه درگیری با با خانوداه وایت ها و روسو که من در هر دو مسابقه ایی که داشتم موفق بیرون اومدم و اما نقطه بد کریر من باختن به یه بشکه چند تونی بود که اگه یه مقدار شانس داشتم الان من قهرمان کمربند بودم نه ابله هایی که الان قهرمان اون کمربنده ... اما در این چند هفته اخیر یه نفر بوده که موی دماغ بیگ گای شده و سر به سر من میزاره و با اون لباس و ماسک قرمزش بیشتر شبیه یه دلقه سیرک شده تا یه مانستر قرمز و من این حرفمو تو شوء اسمکدان هفته گذشته به تام شماها ثابت کردم...

/* رپلی درگیری رایبک و کین در اسمکدان */

بدل از رایبــک و حالا یک ضربه لگد به شکم کین و...!




پاوربومــــــب از رایبـــک بر روی کیـن بر روی میـــــز !

( واکنش تماشاگران : Cheer-UP X2 ! )


( واکنش تماشاگران : Feed Me More - Feed Me More - Feed Me More )

/* رپلی درگیری رایبک و کین در اسمکدان */

دیدید من اون به قول خودش مانسترو چجوری روی میز خردش کردم ولی کار من با کین هنوز تموم نشده و من باهاش کارهای زیادی دارم ... الان من یاد بچه هایی افتادم که وقتی زورشون به کسی نمیرسه و قدرت مقابله با کسیو ندارن خودشونو پیش مامان و باباش قایم میکنه و این کار منو فقط یاد یه نفر میندازه و اون کینه که هر موقع تو مبارزاتش کم میاره و یا شکست میخوره و به ته خط میرسه اون ماسک مسخره شو در میاره و میره میچسبه به نه باباش که همون اچ و استفانی ، اما بیگ گای دیگه چنین اجازه ای به کین نمیده و هیچ راه فراری نداره چون رایبک گرسنه هستش و میخواد کین رو بخوره !

( صدای تم سانگ کین به صدا درامد ، کین با بو تماشاگران بدون ماسک وارد سالن شد )

( سپس وارد رینگ شد و مقابل رایبک ایستاد )

( کین میکروفون را در دست گرفت و قصد داشت صحبت کنه ، ناگهان میکروفون را به سر رایبک کوبید و صدای بسیار گوزنده ای داد  )

( کین ضربات مشت پشت سر هم به رایبک وارد کرد ، رایبک گوشه رینگ رفت )

( کین چند ضربه لگد به شکم رایبک وارد کرد )

( سپس گوشه رینگ نیز ضربات پشت سر هم به رایبک وارد کرد )

( کین عقب رفت ، سپس به سمت رایبک دوید و قصد داشت به او حمله کنه )

( ناگهان رایبک به سمت کین دوید )


( کلــــــــــــوزلاین ! ) ( کین نقش بر زمین شد ) ( تماشاگران رایبک را تشویق کردند )

( رایبک کین را بلند کرد )

( سپس شــــــل شــــــاکـ رو روی او انجام داد ، کین نقش بر زمین شد )

( پرومو در حالیکه تم سانگ رایبک زده شده بود و رایبک بالای سر کین ایستاده بود به اتمام رسید )

مسابقه سوم

رومن رینز vs بری وایت

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، بری وایت و رینز درگیری را شروع کردند )

2 دقیقه بعد...

( بری وایت سابمیشن سنگینی روی گردن رینز انجام داده بود ) ( رومن رینز سعی کرد دستانش رو به طناب رینگ برسونه اما موفق نشد )

( بری وایت فشار سابمیشن را بیشتر کرد )

( تماشاگران رومن رینز را برای خلاصی از بری وایت تشویق کردند )

( ناگهان رومن رینز بری وایت را بلند کرد و سوپلکس سنگینی روی او انجام داد )

( رومن رینز چند ضربه مشت به بری وایت وارد کرد )

( بری وایت رینز را به عقب هل داد ، سپس به سمت او دوید و قصد داشت کلوزلاین رو روی او انجام بده )

( ناگهان رومن رینز بری وایت را بلند کرد و سوپلکس سنگینی روی او انجام داد )

...2...1

( لوک هارپر به رومن رینز حمله و مانع پین شدن بری وایت شد )

( رومن رینز بلند شد و چند ضربه مشت به هارپر وارد کرد ) 

( سپس به سمت هارپر دوید و ضربه کلوزلاین سنگینی روی او اجرا کرد )

( لوک هارپر نقش بر زمین شد )

( در برگشت بری وایت به سمت رینز دوید و اسپیر رو روی او اجرا کرد )

( سپس بری وایت از گردن رومن رینز گرفت و سیسترابیگل رو روی او انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: بری وایت ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( بری وایت ، اریک روون ، براون استرومن و لوک هارپر دور تا دور رومن رینز حلقه زدند و آماده حمله به او شدند )

( صــدای تم سانگ دین امبروز به صدا درامد ، دین امبروز با تشویق شدید تماشاگران وارد رینگ شد )

( دین امبروز به لوک هارپر حمله و ضربات مشت پشت سر هم به او وارد کرد )

( اعضای وایت فمیلی به دین امبروز حمله کردند )

( وایت فمیلی ضربات مشت و لگد سنگینی به دین امبروز وارد کردند )

( صدای تم سانگ شان مایکل به صدا درامد ، شان مایکل وارد سالن شد و بلافاصله به بالای رینگ رفت )

( سپس از بالای رینگ به روی همه اعضای وایت فمیلی پرید )

( تمامی اعضای وایت فمیلی نقش بر زمین شدند ) ( رومن رینز چند ضربه مشت به براون استرومن وارد کرد )

( سپس رومن رینز استرومن را بلند کرد و او را از رینگ بیرون انداخت )

( در برگشت بری وایت ضربه کلوزلاین سنگینی به رینز وارد کرد )

( بری وایت از گردن رینز گرفت و قصد داشت سیسترابیگل رو روی او انجام بده ) ( ناگهان جان سینا از سالن به سمت رینگ دوید )

( جان سینا به سمت بری وایت دوید )

( سپس ضربه کلوزلاین سنگینی به وایت وارد کرد ) ( بری وایت نقش بر زمین شد )

( شان مایکل بری وایت را بلند کرد و او را به سمت رومن رینز هل داد )

( اسپــــــــــــیر از رومن رینز بر روی بری وایت ! )

( رومن رینز و دین امبروز در مقابل جان سینا و شان مایکل ایستادند ) ( سپس به یکدیگر حمله کردند )

( سینا و شان مایکل با ضربه کلوزلاین دین امبروز را از رینگ بیرون انداختند )

( رومن رینز به سمت شان مایکل دوید و قصد داشت سوپر من پانچ رو روی او انجام بده )

( شان مایکل جاخالی داد )

( سپس جان سینا رومن رینز را از رینگ بیرون انداخت ! )

( تماشاگران شان مایکل و جان سینا را تشویق کردند )

( اعضای وایت فمیلی در حال ترک سالن بودند ) ( اعضای شیلد پایین رینگ ایستاده بودند و به سینا و شان مایکل نگاه می کردند )

( جان سینا با شان مایکل دست داد )

( پرومو در حالیکه تم سانگ جان سینا زده شده بود و شان مایکل به او نگاه می کرد به اتمام رسید )

.:: تبلیغات پی پر ویو رویال رامبل ::.

: Royal Rumble 3 :

Normal 6 Man Elimination Match

جان سینا vs بری وایت vs دین امبروز vs براون استرومن vs شان مایکل vs رومن رینز

Main Event

Myppv Championship

آندرتیکر vs بیگشو vs کریس جریکو

( داور مسابقه کمربند مای پی پر ویو را بالا گرفت )


( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، کریس جریکو و بیگشو تصمیم به همکاری گرفتند و هردو به سمت آندرتیکر رفتند )

( آندرتیکر آماده مبارزه با جریکو و بیگشو شد )

( ناگهان بیگشو و جریکو هردو به آندرتیکر حمله کردند و ضربات مشت سنگینی به او وارد کردند )

( بیگشو تیکر را گوشه رینگ قرار داد و چند ضربه مشت به او وارد کرد )

( سپس جریکو آندرتیکر را گوشه رینگ قرار داد و چند ضربه مشت به سر او وارد کرد )

( کریس جریکو ضربات مشت پشت سر هم به سر آندرتیکر وارد کرد ) ( بیگشو آندرتیکر را به بالای رینگ برد ، سپس جریکو از رینگ بالا رفت ) 

( کریس جریکو سوپــــر سوپلکس رو روی آندرتیکر وارد کرد ، آندرتیکر نقش بر زمین شد )

( بیگشو از جریکو خواست تا سابمیشن خودش رو روی آندرتیکر انجام بده )

( جریکو به بیگشو خندید ، سپس از پاهای آندرتیکر گرفت ! ) 

( کریس جریکو سابمیشن سنگین خودش رو روی آندرتیکر انجام داد ) ( آندرتیکر سعی کرد دستانش رو به طناب رینگ برسونه اما بیگشو اجازه نداد )

( جریکو فشار بیشتری روی پاهای تیکر آورد ، تیکر کم کم نزدیک به تسلیم شدن بود )

( ناگهان بیگشو گردن جریکو را گرفت ، تماشاگران به شدت تشویق کردند )

( جریکو آندرتیکر را رها کرد )

( سپس بیگشو چکسلم رو روی جریکو انجام داد )

...2...1

( جریکو در شماره 2.5 کیک اوت کرد ) ( بیگشو به سمت آندرتیکر رفت و قصد داشت او را بلند کنه )

( ناگهان آندرتیکر سابمیشن سنگین خودش رو روی بیگشو انجام داد )

( بیگشو سعی کرد دستانش رو به طناب رینگ برسونه اما موفق نشد ، در نهایت بیگشو تسلیم آندرتیکر شد )

برنده مسابقه: آندرتیکر ( 500+ سکه ) و ( همچنان قهرمان )

بعد از اتمام مسابقه:

 ( بیگشو و کریس جریکو نقش بر زمین شده بودند )

( آندرتیکر کمربندش را برداشت و قصد داشت رینگ رو ترک کنه ، صدای تم سانگ براک لزنر به صدا درامد )

( تماشاگران به شدت تشویق کردند )

( براک لزنر وارد سالن شد و به سمت رینگ حرکت کرد )

( آندرتیکر با تعجب به لزنر نگاه کرد ) 

{ به یاد درگیری لزنر و آندرتیکر در سال گذشته در رویال رامبل }

( براک لزنر وارد رینگ شد و ضربات مشت پشت سر هم به آندرتیکر وارد کرد )

( آندرتیکر لزنر را به عقب هل داد )

( سپس به سمت او رفت و قصد داشت به او حمله کنه )

( جرمـــــــــن سوپلکس !! ) ( آندرتیکر نقش بر زمین شد )

( بیگشو به سمت لزنر دوید و قصد داشت بیگ رایت هند رو روی او اجرا کنه )

( لزنر جاخالی داد )

( جــــرمن سوپلکــس ! )

( کریس جریکو کمربند سنگین وزن را برداشت و قصد داشت با کمربند به سر براک لزنر ضربه بزنه )

( براک لزنر جاخالی داد ، سپس جرمـــن سوپلکس رو روی جریکو اجرا کرد )

( لزنر جریکو را بلند کرد ) 

( سپس F5 رو روی او انجام داد ! ) ( جریکو نقش بر زمین شد )

( تماشاگران براک را تشویق کردند ، براک لزنر بیگشو را بلند کرد و روی شانه های خود قرار داد )

( سپس F5 رو روی او اجرا کرد ! بیگشو نقش بر زمین شد )

( آندرتیکر بلند شد و از گردن لزنر گرفت ، سپس قصد داشت چکسلم رو روی او انجام بده )

( لزنر بدل و آندرتیکر را بلند کرد )

( سپس F5 رو روی او انجام داد ، آندرتیکر نقش بر زمین شد )

( لزنر با تشویق شدید تماشاگران از رینگ خارج شد و به ابتدای سالن رفت )

( شوء راء در حالیکه تم سانگ براک لزنر زده شده بود و آندرتیکر ، بیگشو و جریکو نقش بر زمین شده بودند به اتمام رسید )

مهم ترین اتفاقات :

براک لزنر پس از 9 ماه به کمپانی مجازی بازگشت

براک لزنر و آتوریتی دشمن شدند

ثبت مسابقه بین آلبرتو دلریو و کالیستو سر کمربند بین قاره ای در رویال رامبل

شدید شدن دشمنی دلریو و کالیستو

ثبت مسابقه بین رایبک و کین در رویال رامبل

رندی اورتون و آتوریتی دچار اختلاف شدند

براک لزنر به مسابقه 30 نفره رویال رامبل اضافه شد

پایان شوء راء

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: راء , ,



مطالب مرتبط با این پست
.